مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-05اجتماعي

سلامت دانش آموزان در اولویت است/بازگشایی مدارس در وضعیت زرد


استاندار کردستان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امر آموزش در مدارس بسیار مهم است اما سلامت دانش آموزان نسبت به آموزش در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا در مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ تربیت که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد اظهار کرد: امسال آغاز سال تحصیلی با شرایط متفاوتی شروع شده است و همه ما نیز با این شرایط نگران هستیم وی ضمن اشاره به اهمیت و اولویت امسال در مدارس در سراسر کشور از جمله استان کردستان، افزود: نگرانی ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی و آموزش آن به بچه ها از طرف خانواده ها و مدیران و مسئولین می توان برطرف کرد.

مرادنیا ضمن تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان، ادامه داد: آنچه امروز مسلم است و باید به آن پرداخته شود رعایت پروتکل های بهداشتی در جلوگیری و شیوع بیماری منحوس در استان کردستان، ما مدارس را با وضعیت زرد بازگشایی کردیم تا خیال دانش آموزان و خانواده های آنها راحت باشد.

وی در پایان سخنان خود افزود: اگر با دقت و توجه و رعایت پروتکل ها پیش برویم قطعاً مشکلی در مدارس استان نخواهیم داشت ولی رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های اعلام شده در سراسر استان لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دانش آموزان در اولویت است/بازگشایی مدارس در وضعیت زرد

سلامت دانش آموزان در اولویت است/بازگشایی مدارس در وضعیت زرد