مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-05اجتماعي

زنگ بازگشایی مدارس به صدا درآمد


زنگ بازگشایی مدارس با حضور دانش آموزان، والدین و مسوولان در دبستان دکتر فانی سنندج به صدا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی صبح امروز در این آیین بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی جدید که با حضور مسوولان، والدین، دانش آموزان و معلمان در دبستان دکتر فانی سنندج به صورت نمادین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند استعدادهای زیادی در وجود انسان نهاده و اگر بستری برای پرورش استعدادها ایجاد شود به ترقی انسان می انجامد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه بدنبال ایجاد بستری برای پرورش استعداد دانش آموزان است، افزود: حضور در مدسه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و نباید بیماری منحوس نیز رعایت مسائل بهداشتی و رعایت فاصله می توان بر این مشکل غلبه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: گرچه کردستان نسبت به سایر استانها در وضعیت مناسبی قرار دارد اما با وضعیت سفید موجود نیز باید مراعات کرد و با رعایت مسائل بهداشتی مانع گسترش این ویروس شویم.

کلاس های درس با گروه بندی دانش آموزان تشکیل می شود قربانی با اشاره به اینکه گرچه قرار بوده با سفید بودن وضعیت مدارس مدارس بصورت عادی بازگشایی شوند اما مدارس با وضعیت زرد دایر شده است، افزود: جمعیت مدارس در قالب دو گروه تقسیم بندی و بازگشایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازگشایی مدارس به صدا درآمد

زنگ بازگشایی مدارس به صدا درآمد