مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-05سياسي

آفتاب یزد: بعید است مردم کمترین توجهی به نامزدی جهانگیری داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد در این باره نوشت: حدود 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقی مانده و از همین حالا رقابت در طیف های مختلف سیاسی قابل مشاهده است.

- ، آفتاب یزد در این باره نوشت: حدود 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقی مانده و از همین حالا رقابت در طیف های مختلف سیاسی قابل مشاهده است.

جریان اصولگرایی به واسطه عملکرد دولت روحانی که به پای اصلاح طلبان نوشته شده، خود را پیروز 1400 می داند.

بحث در اردوگاه اصلاح طلبی این است که آیا می توان کاندیدایی تمام اصلاح طلب معرفی کرد که از سد فیلتر ها عبور کند یا نیاز است بار دیگر با یک کاندیدای غیراصلاح طلب وارد شد.

در این زمینه برخی معتقد هستند چهره هایی، چون رییس سابق مجلس می تواند برای اصلاح طلبان کارساز باشد! با این حال قاطبه جریان اصلاحات با اینکه یکبار دیگر اصلاح طلبان از فردی غیر از اصلاح طلب حمایت کنند مخالف است.

در میان چهره های اصلاح طلبی که هم شانس بسیار بالایی برای گرفتن تایید صلاحیت دارند وهم میان اصلاح طلبان اجماع ایجاد کنند بدون تردید نام محمدرضا عارف حائز اهمیت است.

او در سال 92 نیز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود، اما بنا به مصلحت هایی و همچنین ایجاد وحدت بین گروه های اصلاح طلب که زمینه ساز پیروزی در انتخابات های 92، 94 و 96 شد استعفا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: بعید است مردم کمترین توجهی به نامزدی جهانگیری داشته باشند

آفتاب یزد: بعید است مردم کمترین توجهی به نامزدی جهانگیری داشته باشند