مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-05فرهنگي

معیشت هنرمندان را به جای جشنواره آنلاین دریابیم


یک مستندساز با تاکید براینکه سینمای مستند در ایران به لحاظ مالی یک پدیده ی به گِل نشسته است، معتقد است که در این شرایط بحرانی به جای برگزاری جشنواره های آنلاین بهتر است معیشت و تولید در اولویت قرار گیرد.

- یک مستندساز با تاکید براینکه سینمای مستند در ایران به لحاظ مالی یک پدیده ی به گِل نشسته است، معتقد است که در این شرایط بحرانی به جای برگزاری جشنواره های آنلاین بهتر است معیشت و تولید در اولویت قرار گیرد.

هادی آفریده در گفت وگویی با ایسنا درباره برگزاری جشنواره آنلاین مستند سینما حقیقت که در این مدت کمتر از سوی مستندسازان اظهارنظرهایی رسمی درباره آن منتشر شده است به ایسنا بیان کرد: شاید یکی از دلایلی که نظر مستندسازان چندان بازتاب ندارد و مسئولان کمتر به شکل صنفی با آن ها مشورت می کنند، این باشد که در سیاست گذاری های کلان فرهنگی، نظر هنرمند و به طور مشخص مستندسازها چندان مهم نبوده است.

الان هم به نظرم در همان مسیری که در گذشته وجود داشته حرکت می کنند.

البته یک نکته مهم این است که در حال حاضر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نوعی دوران طلایی خود را سپری می کند، از این بابت که مدیرانی بر مسند کار حضور دارند که جامعه مستندسازها تقریبا ارتباط خوبی با آن ها دارند و در واقع اعتمادی بین ما و آن مدیران وجود دارد، اما در عین حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت هنرمندان را به جای جشنواره آنلاین دریابیم

معیشت هنرمندان را به جای جشنواره آنلاین دریابیم