مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-05ورزشي

اساتید پاس گل به حریف/ با «تحریف» تحریم ها را تشدید نکنید!


تنها نوبخت نیست که منطق مواجهه با دشمن را نمی داند، بلکه دیگر نفرات اصلی دولت نیز به همین معضل گرفتارند و اساسا چه در مذاکره و چه خارج از آن نمی توانند به خوبی تشخیص دهند که چه موضعی می تواند منافع ملی را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان در گزارشی به اظهارات خلاف منافع ملی برخی دولتمردان پرداخته است که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید.

فرض کنید عضو یا هوادار یک تیم فوتبال هستید و بعد از مشقت های فراوان و مشکلات متعدد توانسته اید در یک تورنمنت مهم و سطح اول به فینال برسید، رقیب تان اما متمول است و نامدار و اهل رانت و زدوبند و هرنوع بداخلاقی، با این حال با تمام توان ایستاده اید و پایاپای جلو می روید.

اگر در چنین شرایطی مخصوصا در دقایق پایانی بازی یکی از بازیکنان تان به جای بازی هوشیارانه اشتباه کند و پاس گل زیبایی به مهاجم حریف بدهد، چه حالی پیدا می کنید؟ مربی، دیگر بازیکنان و کادر فنی چه حالی خواهند داشت؟ چه بلایی سر هواداران تیم می آید؟ اصلا تیمی می ماند تا بازی را به پایان برساند؟ حتما می پرسید این حرف ها چه ربطی به صفحه سیاسی دارد؟ می گویم خیلی مربوط است، این بار حسابی مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید پاس گل به حریف/ با «تحریف» تحریم ها را تشدید نکنید!

اساتید پاس گل به حریف/ با «تحریف» تحریم ها را تشدید نکنید!