مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-05سياسي

برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طی 2 روز در نوبت های صبح و عصر و در هر نوبت با حضور 25 نفر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طی دو روز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 شهریورماه در بابل برگزار می شود، افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل میزبان این دوره از مسابقات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف تحت تدابیر ویژه توصیه های پزشکی و با رعایت کامل فاصله گذاری ها برگزار خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: خواهران در روز سه شنبه 18 و برادران در روز چهارشنبه 19 شهریورماه در نوبت های صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می پردازند و در هر نوبت 25 نفر در محل برگزاری مسابقات حضور دارند تا هیچ گونه تجمعی صورت نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران

برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران