مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-05اجتماعي

اولیا دانش آموزان را در رعایت پروتوکل های بهداشتی توجیه کنند


ازاولیا دانش آموزان تقاضا داریم تا بچه ها را در استفاده صحیح از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در مدارس توجیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید قربانی صبح امروز در مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ تربیت که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر بستر مناسب برای استعدادهای انسان فراهم باشد می تواند باعث ترقی و توسعه خود و جامعه شود.

وی افزود: کلیه نهادهایی مانند آموزش و پرورش، رسانه ها و… که فلسفه تربیتی دارند باید بستر مناسب برای کشف استعدادها را فراهم کنند.

قربانی ادامه داد: حضور در مدرسه برای یادگیری علوم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و نباید این بیماری منحوس محدودیتی ایجاد کند که ما نتوانیم هیچ فعالیتی انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند نقش بسیار مهمی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داشته باشد که خانواده ها و دانش آموزان باید به آن پایبند باشند.

وی عنوان کرد: از اولیا دانش آموزان تقاضا داریم تا بچه ها را در استفاده صحیح از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در مدارس توجیه کنند.

قربانی اظهار کرد: در مناطقی از استان کردستان که وضعیت سفید دارند هم می توانستیم مدارس را به صورت کامل باز کنیم اما برای سلامت دانش آموزان این ریسک را انجام ندادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیا دانش آموزان را در رعایت پروتوکل های بهداشتی توجیه کنند

اولیا دانش آموزان را در رعایت پروتوکل های بهداشتی توجیه کنند