مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-05اجتماعي

شهرستانی ثروتمند با پیست دو و میدانی آسفالت!


نایب رییس هیات دو و میدانی ماهشهر با اشاره به آسفالت بودن پیست ورزشگاه شهدای ماهشهر، گفت: این پیست آسفالت باعث شده به تمام دو و میدانی کاران آسیب وارد شود و دلخوری من این است که چرا در شهری مثل ماهشهر که این همه بودجه و ثروت دارد و حتی بودجه آن صرف کشور هم می شود، - هنوز یک پیست تارتان وجود ندارد و دو و میدانی کاران روی پیست آسفالت تمرین می کنند.

مطهره شکاریان در گفت وگو با ایسنا با گله مندی از وضعیت پیست دو و میدانی شهرستان ماهشهر، اظهار کرد: دو سالی است که فعالیت دو و میدانی دختران ماهشهر دیده شده است، در حالی که در گذشته تعداد نفرات مان خیلی کم بود و حتی تمرینی هم نداشتیم.

اما با توجه به این که خود من یک فرهنگی و دبیر آموزش و پرورش هستم از طریق مدارس، دختران را جذب این رشته کردم ولی همچنان با مشکلی همچون نداشتن پیست مناسب مواجه هستیم و همین باعث شده که در حال حاضر با استقبال کمتری از سوی علاقه مندان به این رشته مواجه شویم.

وی افزود: هیات فوتبال ماهشهر همکاری بسیار خوبی با ما دارد و پیست را در اختیار ما قرار می دهد.

البته شده زمان هایی که به دلیل مسابقات فوتبال مجبور شویم آن چند ورزشکاری را که باید به مسابقات کشوری برسانیم، در پارک تمرین دهیم اما در مجموع همکاری آقای حیاتی، رییس هیات فوتبال شهرستان با ما رضایت بخش است و از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستانی ثروتمند با پیست دو و میدانی آسفالت!

شهرستانی ثروتمند با پیست دو و میدانی آسفالت!