مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-05ورزشي

راستینه: فیفا به قوانین داخلی کشور ما احترام بگذارد


عضو ناظر مجلس در وزارت ورزش با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به وظیفه قانونی خود در دفاع از حقوق مردم و شفافیت چرایی انعقاد قرارداد ویلموتس عمل خواهد کرد، - عضو ناظر مجلس در وزارت ورزش با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به وظیفه قانونی خود در دفاع از حقوق مردم و شفافیت چرایی انعقاد قرارداد ویلموتس عمل خواهد کرد، اظهار کرد: به هیچ عنوان مجلس شورای اسلامی قصد دخالت در حوزه فدراسیون فوتبال را ندارد اما شأن مجلس دفاع از حقوق مردم و نظارت بر اجرای قوانین است، فیفا باید به قوانین داخلی کشور ما احترام بگذارد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تهدید تعلیق فوتبال ایران توسط فیفا در صورتی که نهادهای سیاسی به موضوع قرارداد ویلموتس ورود کنند، گفت: ورود مجلس به پرونده آقای ویلموتس به دلیل فساد کاملا مشهود این پرونده است، به هیچ عنوان مجلس شورای اسلامی قصد دخالت به حوزه فدراسیون فوتبال را ندارد اما شأن مجلس دفاع از حقوق مردم و نظارت بر اجرای قوانین است.

وی افزود: ورود مجلس مبنی بر این است که در حوزه قراراد با مربیان خارجی آیا قوانین نظام جمهوری اسلامی رعایت شده است یا خیر؟ خود فیفا بیان می کند که ما به قوانین داخلی کشورها احترام می گذاریم، حال ما قصد داریم بررسی کنیم که آیا بر اساس قوانین موجود در قرارداد آقای ویلمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: فیفا به قوانین داخلی کشور ما احترام بگذارد

راستینه: فیفا به قوانین داخلی کشور ما احترام بگذارد