مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-05اجتماعي

زنگ مهر در قشم/ والدین از سلامت مدارس آسوده خاطر باشند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین از سلامت فرزندانشان در مدارس آسوده خاطر باشند و مسیر خانه تا مدرسه را مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا باقری صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر در جزیره قشم اظهار داشت: والدین از سلامت فرزندانشان در مدارس آسوده خاطر باشند چرا که اتفاقی برای آنان نخواهد افتاد.

وی افزود: پدر و مادرها سلامت دانش آموزان در مسیر خانه تا مدرسه را مدیریت کنند و نکات بهداشتی را به آنان بیاموزند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: قشم، شهرستانی است که در تمامی طرح های آموزش و پرورش پیشرو بوده و بسیج این شهرستان کمک کار و دادرس این نهاد در سال جدید می باشد.

باقری ادامه داد: امنیت ملی کشور با حضور دانش آموزان در مدراس گره خورده و امسال بیش از سنوات گذشته نیازمند نقش آفرینی اولیاء و خیران هستیم.

وی با بیان اینکه حضور در مدرسه برای دانش آموزان مشق زندگی است، اضافه کرد: 28 هزار کارمند در آموزش و پرورش آماده خدمت رسانی به 400 هزار دانش آموز استان هرمزگان هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای ابعاد گسترده ای است که تحقق آن نیازمدند حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر در قشم/ والدین از سلامت مدارس آسوده خاطر باشند

زنگ مهر در قشم/ والدین از سلامت مدارس آسوده خاطر باشند