مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-05فرهنگي

تشریح جزییات برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بخش دانشجویی را بخش ویژه جشنواره ملی شعر رضوی دانست و عنوان کرد: 20 آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است ضمن آنکه آیین اختتامیه این جشنوراه 30 آذرماه در کرمان برگزار خواهد شد.

- محمدرضا علیزاده پیش از ظهر امروز 15 شهریورماه در نشست خبری بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی کرمان و رونمایی از پوستر، فراخوان و معرفی فضای مجازی جشنواره گفت: از قدمت جشنواره شعر رضوی ربع قرن می گذارد و این جشنواره در راستای اشاعه فرهنگ رضوی پایه گذاری شد.

وی بیان کرد: این جشنواره تبدیل به یک ساختار و سیستم فرهنگی شده است و در تلاش بوده ایم از روزمرگی این جشنواره در طول این 25 سال با نوآوری های جلوگیری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به دستاورهای 25 ساله جشنواره ملی شعر رضوی عنوان کرد: تاکنون 21 هزار اثر شعری و 14 مجموعه اشعار قرائت شده شاعران ولایی در قالب این جشنوراه به چاپ رسیده است.

وی با اعلام آمادگی استان کرمان برای راه اندازی کتابخانه مجازی شعر رضوی افزود: کارهای فرهنگی زیادی امسال برگزار کرده یا در دستور کار داریم که جشنواره تئاتر سردار آسمانی وشعر رضوی از جمله این موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان

تشریح جزییات برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان