مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-05سياسي

تمام پروتکل های بهداشتی با جدیت در مدارس انجام می شود


به همه اولیا و دانش آموزان اطمینان می دهیم که تمام پروتکل های بهداشتی به یقین در مدارس انجام می شود، دانش آموزان نیز با مشارکت اولیا به منظور حضور در مدارس با ماسک وارد شوند و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوشا باشند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان تاکید کرد: به همه اولیا و دانش آموزان اطمینان می دهیم که تمام پروتکل های بهداشتی به یقین در مدارس انجام می شود، دانش آموزان نیز با مشارکت اولیا به منظور حضور در مدارس با ماسک وارد شوند و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوشا باشند.

ارسلان زارع بعد از آیین نواختن زنگ مدرسه در دبیرستان آیت الله بهجت(ره) رشت، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرآیند آموزش و نیز سلامت فرزندان این کشور به عنوان آینده سازان، اظهار کرد: به سبب شیوع کرونا و گذشتن بیش از 6 ماه از این بیماری همه اقشار جامعه برای ادامه فعالیت ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر حسب زمان آماده و بروزرسانی شدند.

استاندار گیلان افزود: آموزش و پرورش به علت اینکه نظام پیشرفت و توسعه است در این فرصت که مدارس تعطیل شدند توانست براساس روش های آموزشی روز دنیا خودش را آماده کند.

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته همزمان با شیوع کرونا آموزش های دانش آموزان در فضای مجازی و مبتنی بر شبکه شاد دنبال شد که در این فاصله مشکلات و نواقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پروتکل های بهداشتی با جدیت در مدارس انجام می شود

تمام پروتکل های بهداشتی با جدیت در مدارس انجام می شود