مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-05اجتماعي

برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان رونمایی شد


با حضور مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، معاون استاندار سمنان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، برنامه عمل آموزش و پرورش استان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با صبح شنبه و در نخستین روز از سال تحصیلی جدید برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان با حضور مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، معاون استاندار سمنان و دیگر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی با هدف ارتقای برنامه ریزی مدون برای روند تحصیلی دانش آموزان استان به میزبانی مدرسه پیامبر اعظم (ص) سمنان رونمایی شد.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره برنامه عمل آموزش و پرورش سمنان، توضیح داد: این برنامه منطبق با سند تحول آموزش و پرورش و بسته های تحولی وزیر آموزش و پرورش تدوین شده است.

دستورانی با بیان اینکه این برنامه عملیاتی علاوه بر رویه های استانی، به صورت شهرستانی و منطقه ای هم تدوین شده است، تاکید کرد: این مجموعه به نوعی طراحی شده که مدیران، معلمان و کارکنان مدارس با بهره گیری از برنامه عمل آموزش و پرورش می تواند برای تسهیل دانش آموزان با وجود شیوع و الزامات بهداشتی سبب شد تا سال تحصیلی جدید در نیمه شهریور ماه آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان رونمایی شد

برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان رونمایی شد