مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-05سياسي

توصیه های یک استاد مشاوره درباره برخورد با قربانیان تجاوز


با توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه و ارزش بودن آبرو در فرهنگ شرقی، بسیاری از افرادی که قربانی تجاوز می شوند ممکن است تا پایان عمر از تجربه تلخ خود صحبتی به میان نیاورند و از طرفی شخص متجاوز هیچ گاه به سزای عمل خود نرسد و چه بسا به کار خود ادامه دهد و افراد بسیاری را قربانی کند.

- ایسنا/خوزستان با توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه و ارزش بودن "آبرو" در فرهنگ شرقی، بسیاری از افرادی که قربانی تجاوز می شوند ممکن است تا پایان عمر از تجربه تلخ خود صحبتی به میان نیاورند و از طرفی شخص متجاوز هیچ گاه به سزای عمل خود نرسد و چه بسا به کار خود ادامه دهد و افراد بسیاری را قربانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمدتا افرادی که مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند به دلایل فرهنگی و عدم حمایت جامعه، این درد را مانند یک راز درون خود نگه می دارند و برای سال های طولانی مجبور به حمل آسیب های روحی عمیقی می شوند که طبیعتا فرد را دچار مشکلات مختلفی از جمله افسردگی، اقدام به خودکشی، بی میلی به ازدواج، اختلال در روابط زناشویی و .

می کند.

ذبیح اله عباسپور عضو هیات علمی گروه مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تجاوز جنسی یکی از شدیدترین رفتارها و آزارهای جنسی است، زمانی که فردی بدون خواست و اراده دیگری به حریم فیزیکی وی نزدیک می شود، تجاوز انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک استاد مشاوره درباره برخورد با قربانیان تجاوز

توصیه های یک استاد مشاوره درباره برخورد با قربانیان تجاوز