مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-05اقتصادي

تهیه طرح جامع گردشگری خراسان رضوی/ کتاب نفیس استان منتشر می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره طرح جامع گردشگری خراسان رضوی که با مشارکت جهاد دانشگاهی، شهرداری و میراث فرهنگی تهیه شده، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره طرح جامع گردشگری خراسان رضوی که با مشارکت جهاد دانشگاهی، شهرداری و میراث فرهنگی تهیه شده، گفت: طرح موجود، با شرح خدماتی افزون تر از سند توسعه راهبردی گردشگری کشور توسط جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تهیه شده و در حال طی جلسات آن هستیم.

ابوالفضل مکرمی فر در گفت وگو با ایسنا در خصوص تهیه طرح جامع گردشگری در کشور و خراسان رضوی اظهار کرد: سند توسعه راهبردی گردشگری ابلاغ شده و در واقع این سند در سطح کشوری است.

از طرفی دیگر جهاد دانشگاهی، طرح جامع گردشگری را با شرح خدماتی افزون تر تهیه کرده و در این راستا دو جلسه نیز برگزار شده و با مشارکت میراث فرهنگی در حال انجام است، این قرارداد در سطح استان بوده و با توجه به جلسه ای که داشته ایم، قرار بر این شد طرح موجود تفاهمی بین میراث، جهاد دانشگاهی و شهرداری باشد تا موازی کاری صورت نگیرد.

افتتاح خانه های صنایع دستی به منظور تثبیت اشتغال روستاییان وی درباره صنایع دستی خاطرنشان کرد: چهار خانه صنایع دستی در روستای توس آماده افتتاح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح جامع گردشگری خراسان رضوی/ کتاب نفیس استان منتشر می شود

تهیه طرح جامع گردشگری خراسان رضوی/ کتاب نفیس استان منتشر می شود