مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-05سياسي

طرح تحول سلامت به بهبود زیرساخت های بهداشتی منجر شد


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت برنامه دولت در کشور بود، گفت: با اجرای این طرح بخشی قابل توجهی زیرساخت در کشور فراهم شده که وجود آن ما را در شرایط کرونایی کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی خاتمی در نشست هم اندیشی و پیگیری مطالبات و مشکلات نظام سلامت اظهار کرد: کمیسیون بهداشت متشکل از پزشکان است اما این به معنای پزشک زدگی در این کمیسیون نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس باید لایحه محور باشد، نه طرح محور عنوان کرد: طرح ها با توجه به شناخت دولت از شرایط مطرح می شود در حالی که لایحه ها ریشه در ذهنیت نمایندگان دارد.

خاتمی با اشاره به اینکه در ایران خلا قانونی بسیار کم است، افزود: در کشور ما بیشتر انباشت و تعارض قوانین مشاهده می شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ابزارهای نظارتی گفت: عمده ابزار نظارت بر مجلس در دیوان محاسبات است.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد پرونده سلامت زیرساختی نیاز است که در کشور فراهم شده است، افزود: اکنون پرونده سلامت برای دو سوم جمعیت کشور تنظیم شده است.

خاتمی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت برنامه دولت در کشور بود، گفت: با اجرای این طرح بخشی قابل توجهی زیرساخت در کشور فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول سلامت به بهبود زیرساخت های بهداشتی منجر شد

طرح تحول سلامت به بهبود زیرساخت های بهداشتی منجر شد