مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-05بين الملل

دیدار وزرای دفاع «شانگهای»، «همسود» و «پیمان امنیت جمعی» در روسیه


وزارت دفاع روسیه از برگزاری نشست مشترک وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، جامعه همسود و سازمان پیمان امنیت جمعی در پارک «پاتریوت» شهر مسکو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای ، همسود و پیمان امنیت جمعی در نشستی مشترک به ریاست سرگیی شایگو وزیر دفاع روسیه شرکت کردند.

 شایگو در افتتاحیه این نشست، جلسه مذکور را اولین جلسه در چنین سطح در تاریخ ارتباطات بین المللی بین کشورهای شرکت کننده، عنوان کرد.

وی ابراز اطیمنان کرد همکاری های نظامی بین المللی پس از این نشست تشدید و نتایج این نشست مبنای محکمی برای تعمیق تعامل میان وزارتخانه های دفاع کشورهای مذکور، تبدیل خواهد شد.

وزیر دفاع روسیه همچنین از همتایان خود از کشورهای عضو شانگهای، همسود و پیمان امنیت جمعی برای مشارکت نظامیان این کشورها در رژه نظامی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم که در 24 ژوئن در مسکو برگزار شد تشکر و به سطح بالای آمادگی آنها اشاره کرد.

شایگو در ادامه با تاکید گفت که محلی که نشست مذکور برگزار می شود، یعنی پارک پاتریوت در کوبینکا، نیز به طور تصادفی انتخاب نشده، بلکه این جایی است که تاریخ و مدرنیته به یکدیگر گره خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای دفاع «شانگهای»، «همسود» و «پیمان امنیت جمعی» در روسیه

دیدار وزرای دفاع «شانگهای»، «همسود» و «پیمان امنیت جمعی» در روسیه