مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-05اجتماعي

منابع خاصی برای ضدعفونی و گندزدایی به مدارس اختصاص داده شده است


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه منابع خاصی برای ضدعفونی و گندزدایی به مدارس اختصاص داده شده است؛ گفت: در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش استان علاوه بر این اعتبار، - ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه منابع خاصی برای ضدعفونی و گندزدایی به مدارس اختصاص داده شده است؛ گفت: در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش استان علاوه بر این اعتبار، از طرف استاندار کردستان نیز مبلغ یک میلیارد تومان برای مسائل بهداشتی و ضد عفونی کردن مدارس اختصاص داده شد.

رشید قربانی صبح امروز در آیین نمادین بازگشایی مدارس که در دبستان دکتر فانی ناحیه دو سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و خانواده های آنان، گفت: خداوند در طبیعت و سرشت هر انسانی استعدادهای زیادی را به ودیعت نهاده است که درصورت فراهم شدن بسترهای مناسب، انسان رشد و ترقی خواهد کرد.

قربانی با بیان اینکه شکل گیری تمدن ها در طول تاریخ بشریت به خاطر شکوفایی استعدادهای بالقوه انسان ها بوده است؛ خاطرنشان کرد: نظام تعلیم و تربیت و مدارس می توانند بستر پیشرفت و ترقی جامعه را فراهم کنند.

وی با بیان این تمثیل که همه سنگ ها به ظاهر یکی اند اما اگر فراآوری شوند هرکدام ارزش و قیمتی پیدا خواهندکرد؛ تصریح کرد: طبیعت و ذات انسان ها هم به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع خاصی برای ضدعفونی و گندزدایی به مدارس اختصاص داده شده است

منابع خاصی برای ضدعفونی و گندزدایی به مدارس اختصاص داده شده است