مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-05اقتصادي

وام های مناطق زلزله زده «امهال» نمی شود/قانون مدیریت بحران پس از 40 سال تدوین شد!


با توجه به این که بار مالی تفاوت تسهیلات بر دولت مبلغی در حدود 4 هزار میلیار تومان است و 9 ماه از فاصله دو ساله نیز گذشته شده و هیچ اقدام متقنی صورت نگرفته است به نظر می رسد مردم باید در راستای پرداخت بدهی خود به بانک ها اقدام کنند.

- خبرگزاری فارس-کرمانشاه-کمیل نظری: زلزله، سیل، آتش سوزی، نهادی که هنگام وقوع این حوادث وارد عرصه می شود و کلیه فعالیت ها را سازماندهی و مدیریت می کند؛ ستاد بحران است.

نهادی که در نام او با حوادث گره خورده است و استان کرمانشاه در سال های اخیر کلکسیونی از حوادث را در خود تجربه کرده است، در خصوص سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه با مدیریت این نهاد به گفت وگو نشسته ایم.

در ذیل مصاحبه با جلیل بالایی مدیریت ستاد بحران استان کرمانشاه را می خوانید.

فارس: بیش از هزار روز از زلزله سرپل ذهاب می گذرد، در خصوص حجم این زلزله و اقدامات انجام شده در طول این هزار روز توضیح دهید؟ بالایی: زلزله سرپل ذهاب یکی از زلزله های بزرگ سال های اخیر در کشور بود، 9 شهرستان، 22 شهر و 1600 روستا و جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر در قبال این زلزله به اشکال مختلف آسیب دیده اند.

ما در زلزله سرپل ذهاب برای اولین بار شاهد حضور و فعالیت رسانه به شکل متفاوت با تمام ابعاد آن بودیم، رسانه ها احساس را از مناطق آسیب دیده به خانه های تمامی ایرانیان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های مناطق زلزله زده «امهال» نمی شود/قانون مدیریت بحران پس از 40 سال تدوین شد!

وام های مناطق زلزله زده «امهال» نمی شود/قانون مدیریت بحران پس از 40 سال تدوین شد!