مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-05فرهنگي

اردشیر کامکار یک کتاب آموزشی درباره کمانچه نوازی منتشر کرد


تازه ترین اثر پژوهشی اردشیر کامکار نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی در قالب کتاب «آموزش کمانچه» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- تازه ترین اثر پژوهشی اردشیر کامکار نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی در قالب کتاب آموزش کمانچه پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب آموزش کمانچه (دوره اول) تالیف اردشیر کامکار آهنگساز و نوازنده کمانچه توسط انتشارات همستان منتشر شد.

اردشیر کامکار در توضیح این کتاب نوشته است: از سال های آغازین فعالیت هنری ام همواره در تلاش برای ارتقاء جایگاه کمانچه در موسیقی سنتی ایران بوده ام.

در این رهگذر کوشش خود را برجنبه های گوناگون اعم از ساختن و نواختن قطعات مختلف (در قالب تکنوازی و گروه نوازی) تألیف و آموزش ارتقای سطح تکنیکی این ساز گمارده ام.

اینک پس از دهه ها فعالیت مستمر در این عرصه، خوشحالم که کمانچه جایگاه والای خود را در موسیقی ایرانی یافته، آهنگسازان با امکانات وسیع برای آن می نویسند و نوازندگان جوان و توانا آن را بسیار پر احساس، توانمند و بیانگر می نوازند.

و این بار تلاش خود را پس از سال ها آموزش، معطوف به تالیف کتاب آموزش پایه کمانچه بر اساس ویژگی های موسیقی ایرانی و موسیقی محلی کردم؛ و نتیجه آن کتاب حاضر است که می تواند در هنرستان و آموزشگاه ها مورد استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردشیر کامکار یک کتاب آموزشی درباره کمانچه نوازی منتشر کرد

اردشیر کامکار یک کتاب آموزشی درباره کمانچه نوازی منتشر کرد