مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-05اجتماعي

احتمال فراهم نبودن آموزش مجازی در 15 درصد مدارس روستایی و عشایری بوشهر


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شورای مدارس مرجع تصمیم گیری برای انتخاب شیوه آموزش از بین شیوه های حضوری، مجازی و ترکیبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان در دبستان دخترانه باهنر بندر بوشهر، اظهار داشت: در حالی که در سالهای گذشته در روز بازگشایی، مدارس پر از شور و نشاط دانش آموزان بود اما امسال به اجبار بازگشایی مدارس به صورت نمادین و با محدودیت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این سال تحصیلی، تصمیمات ستادملی و استانی کرونا و دستورالعمل های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش مبنای فعالیت مدارس است، خاطرنشان کرد: در دومین روز سال تحصیلی، شورای مدارس که متشکل از مدیر، نماینده معلمان و نماینده اولیا است، بر اساس ظرفیت ها پتانسیل ها، شرایط منطقه و مدرسه، شیوه فعالیت برای آموزش دانش آموزان از بین شیوه های سه گانه حضوری، مجازی و تلفیقی تصمیم گیری کنند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: در این سال تحصیلی باید ضمن افزایش نظارت ها، متناسب با شرایط روز تصمیم گیری کنیم و انعطاف در تصمیم یکی از ویژگی های این سال تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اولویت آموزش و پرورش را آموزش حضوری دانست و تاکید کرد: در این سال تحصیلی نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال فراهم نبودن آموزش مجازی در 15 درصد مدارس روستایی و عشایری بوشهر

احتمال فراهم نبودن آموزش مجازی در 15 درصد مدارس روستایی و عشایری بوشهر