مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-05فرهنگي

«آلمادوار» و ساخت یک فیلم وسترن متفاوت!


«پدرو آلمادوار» کارگردان مطرح اسپانیایی که برای ساخت فیلم هایی ملودرام با محوریت زنان شناخته می شود از ساخت یک فیلم متفاوت در ژانر وسترن خبر داد.

- پدرو آلمادوار کارگردان مطرح اسپانیایی که برای ساخت فیلم هایی ملودرام با محوریت زنان شناخته می شود از ساخت یک فیلم متفاوت در ژانر وسترن خبر داد.

آلمادوار و تیلدا سویینتون در جشنواره فیلم ونیز 2020 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، آلمادوار در حاشیه برگزاری هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد در حال کار بر روی پروژه یک فیلم وسترن است، که اثری کاملا متفاوت و نقطه عطفی در کارنامه هنری این کارگردان اسپانیایی محسوب می شود که اولین بار با ساخت فیلم زنان در آستانه فروپاشی عصبی به شهرت رسید.

این کارگردان برنده جایزه اسکار به خبرنگاران حاضر در جشنواره ونیز گفت: فیلمنامه یک فیلم وسترن را نوشته که البته فیلمی متفاوت در این ژانر و بسیار رنگارنگ و نمایشی است.

او همچنین عنوان کرد که پس از ساخت فیلم جولیتا در سال 2016 در مسیری جدید و ساده تری در فیلمسازی در حال حرکت است که دارای روایت هایی مختصرتر با عناصر کمتر است که در عین حال تحلیل عمیقی دارد.

آلمادوار برای نمایش جدیدترین فیلمش با عنوان صدای انسانی به جشنواره ونیز آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آلمادوار» و ساخت یک فیلم وسترن متفاوت!

«آلمادوار» و ساخت یک فیلم وسترن متفاوت!