مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-05اقتصادي

120 دوربین مدار بسته برای موزه دفاع مقدس مازندران خریداری شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از خرید و نصب 120 دوربین مدارس بسته با مشارکت یک خیر ساروی برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از مشارکت یک میلیارد و 300 میلیون تومانی خیّر نیک اندیش ساروی در امر خرید و نصب 120 دوربین مداربسته، اتاق کنترل و نورپردازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران خبر داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در جمع خبرنگاران از کمک خیّر ساروی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار داشت: این خیّر نیک اندیش مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین های این مرکز اهدا کرد.

سردار ملکی افزود: با کمک این خیّر، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به 120 دوربین مداربسته مجهز می شود و همچنین اتاق کنترل سایت این مرکز نیز راه اندازی خواهد شد.

این مسئول همچنین با بیان اینکه با مساعدت این خیّر ساروی دو برج نوری، ستون های هفت تپه، حسینیه وداع، ادوات و تسلیحات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نورپردازی خواهد شد، گفت: کار نصب دوربین های مداربسته و نورپردازی آغاز شده است و تا هفته دفاع مقدس شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 دوربین مدار بسته برای موزه دفاع مقدس مازندران خریداری شد

120 دوربین مدار بسته برای موزه دفاع مقدس مازندران خریداری شد