مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-05سياسي

آیین رونمایی از طرح « باشگاه کتابخوانان عاشورایی » با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد


به همت حسینیه کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با حضور جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، آیین رونمایی از پوستر و طرح باشگاه کتابخوانان عاشورایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: خوانش، معرفی و ترویج کتاب های عاشورایی توسط تمامی گروه های سنی از 11 محرم الحرام لغایت اربعین حسینی 1442 ه ق از مهمترین اقدامات این باشگاه خواهد بود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در ادامه افزود: کلیه علاقه مندان می توانند از طریق مبادی ارتباطی که به زودی اعلام خواهد شد نسبت به عضویت در باشگاه اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: در سال جاری و در ایام محرم الحرام حسینی برنامه های بسیار فاخر و ویژه ای در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان انجام شد و برگزاری برنامه های فرهنگی با موضوع عزاداری حسینی در سرتاسر استان،کتابخانه های عمومی را به عزا خانه حسینی تبدیل کرد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری برنامه سقاخانه کتاب در گناباد ، تکیه کتاب در سبزوار، شب شعر احلی من العسل در جوین، حسینیه کتاب در مشهد، رشتخوار و فریمان، سایه روشن عاشورا در تربت حیدریه در دهه اول محرم خبر داد و گفت: در اداره کل کتابخانه های عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از طرح « باشگاه کتابخوانان عاشورایی » با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد

آیین رونمایی از طرح « باشگاه کتابخوانان عاشورایی » با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد