مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-05اجتماعي

کرونا و بازماندگی از تحصیل کودکان به روایت وزیر رفاه


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعطیلی جهانی مدارس در پی شیوع کرونا گفت: گروه های ویژه و آسیب پذیری از کودکان که احتمالا پیش از این هم موانع دسترسی به آموزش را تجربه می کردند، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعطیلی جهانی مدارس در پی شیوع کرونا گفت: گروه های ویژه و آسیب پذیری از کودکان که احتمالا پیش از این هم موانع دسترسی به آموزش را تجربه می کردند، به احتمال زیاد با محرومیت و چالش های بیشتری در رابطه با حق یادگیری و تحصیل خود مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری با انتشار یادداشتی گفت: بیماری دنیاگیر کووید19 هم از طریق آلودگی ناشی از ابتلا به خود ویروس، هم از طریق تأثیرات اجتماعی و اقتصادی بر خانوارها و هم از طریق تأثیر بر نحوه تحصیل بر زندگی کودکان در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

در این میان همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز به درستی اشاره داشتند، با شیوع ویروس کرونا و مطرح شدن مسئله آموزش مجازی، موضوع عدالت آموزشی بیش از پیش حساس تر شده است.

وی در ادامه نوشته است: به عنوان وزیر مسئول دستگاهی که یکی از مهم ترین وظایفش حرکت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی است و یکی از رویکردهای اصلی آن را تمرکز بر سیاست های کاهش انواع فقر تعیین کرده و واکنش سیاستی به یکی از مهم ترین انواع فقر که همانا فقر آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و بازماندگی از تحصیل کودکان به روایت وزیر رفاه

کرونا و بازماندگی از تحصیل کودکان به روایت وزیر رفاه