مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-05سياسي

نگاه به خارج ایستگاه انحرافی است/ باید کشور را از این وابستگی ها نجات بدهیم


نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به خارج غلط بوده و ایستگاه انحرافی است و شما دانش آموزان باید آینده را بسازید و کشور را از این محرومیت ها و وابستگی ها نجات بدهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، رحمت اله فیروزی پور در آیین بازگشایی مدرسه شرف بادرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، شما دانش آموزان حتماً مطالعه کنید چه بر سر این کشور در آغازین روزهای جنگ آمد و چه شرایطی داشتیم این جز عبرت هایی است که باید موردتوجه واقع شود.

 نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه فرمایشات رهبری معظم انقلاب به صورت مجازی با مسؤولان وزارت آموزش و پرورش داشتند و در رهنمودهای خود اشارات متعددی داشته که یکی آن ها بحث رعایت پروتکل بهداشتی بوده که امیدوارم باتدبیری که مسؤولان آموزش و پرورش دارند نظام آموزشی ما تداوم پیدا کرده زیرا در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تعطیلی نداریم و حالا یا به صورت مجازی یا حضوری باتدبیری که باید مسؤولان داشته باشند این امر مهم محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که شهر بادرود همیشه شرایط و ویژگی های خاصی داشته و فرهیختگان، پزشکان، متخصصین و مهندسین بسیار خوبی را تحویل جامعه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به خارج ایستگاه انحرافی است/ باید کشور را از این وابستگی ها نجات بدهیم

نگاه به خارج ایستگاه انحرافی است/ باید کشور را از این وابستگی ها نجات بدهیم