مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-05اجتماعي

آزمون ارزیابی شایستگی مدیران شرکت بیمه ایران در اصفهان برگزار شد


آزمون ارزیابی شایستگی مدیران پایه و میانی شرکت بیمه ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان آزمون ارزیابی شایستگی مدیران پایه و میانی شرکت بیمه ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان روز جمعه-14 شهریور ماه در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: آزمون ارزیابی شایستگی مدیران با هدف ارزیابی، توسعه شایستگی استعدادهای مدیریتی و سنجش نیازمندی های آموزشی، توانمندسازی و حفظ نیروی انسانی کارآمد برگزار شد.

افسون نیازبخش ادامه داد: آزمون ارزیابی شایستگی مدیران پایه و میانی شرکت بیمه ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد و در پایان این آزمون، مستندات آن برای بررسی و تعیین و تکلیف نهایی به مرکز آزمون سازمان جهاد دانشگاهی ارسال می شود.

وی گفت: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی، یکی از کارآمدترین روش ها برای احراز شایستگی کارکنان و مدیران است که در سال های اخیر برای سنجش شایستگی مدیران دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آزمون که به صورت همزمان صبح روز جمعه 14 شهریورماه در سطح کشور برگزار شد، از تعداد 797 نفر، 43 نفر در واحد اصفهان با هم به رقابت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ارزیابی شایستگی مدیران شرکت بیمه ایران در اصفهان برگزار شد

آزمون ارزیابی شایستگی مدیران شرکت بیمه ایران در اصفهان برگزار شد