مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-05بين الملل

ترامپ دوره های آموزش مبارزه با نژادپرستی در آمریکا را متوقف کرد


رییس جمهور آمریکا برای جذب رای دهندگان هوادارش در میان سفیدپوست ها دوره های آموزش ضد نژادپرستی برای کارمندان را متوقف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دستور داد که دوره های آموزش کارمندان برای مبارزه با نژادپرستی که آژانس های فدرال آنها را برگزار می کنند متوقف شوند و این دوره ها را تبلیغی دانست که باعث ایجاد شکاف می شوند و آنها را بر خلاف مفاهیم آمریکا دانست.

بر اساس این دستور ریاست جمهوری، ترامپ تلاش می کند که پایگاه انتخاباتی خود را در میان کارکنان سفید پوست در هشت هفته مانده به انتخابات ریاست جمهور جذب کند.

رییس جمهور کنونی آمریکا وارد نبرد انتخاباتی سختی در سایه چند دستگی افکار عمومی آمریکا درباره چگونگی رفتار با شهروندان غیرسفید پوست در آمریکا به ویژه توسط پلیس و در عرصه های مختلف، شده است.

کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس گزارش های رسانه ای، از کارکنان بخش اجرایی خواسته شده است که در دوره های آموزشی حاضر شوند که در این دوره به سفیدپوست ها گفته شده که تقریبا همه سفید پوست ها در نژادپرستی سهیم هستند یا از آنها خواسته می شود که بگویند که از نژادپرستی استفاده می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دوره های آموزش مبارزه با نژادپرستی در آمریکا را متوقف کرد

ترامپ دوره های آموزش مبارزه با نژادپرستی در آمریکا را متوقف کرد