مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-05سياسي

شیراز به سمت تبدیل به شهر ملی دوچرخه خیز برداشته است


رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیرازگفت: با توجه به زیرساخت فراهم شده و اقداماتی که در خصوص استفاده شهروندان از دوچرخه های اشتراکی انجام گرفته، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیرازگفت: با توجه به زیرساخت فراهم شده و اقداماتی که در خصوص استفاده شهروندان از دوچرخه های اشتراکی انجام گرفته، می توان بر معرفی شهر شیراز به عنوان شهر ملی دوچرخه برنامه ریزی کرد.

سولماز دهقانی در بازدید از مرکز مانیتورینگ دوچرخه های اشتراکی، استقبال شهروندان از این شیوه حمل و نقلی در شیراز را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: از 27 آذرماه 98 سال گذشته تا ابتدای شهریور ماه امسال 196هزار و 409 سفر توسط این دوچرخه ها انجام شده و تعداد سفرهای روزانه به 1800 سفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، دهقانی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد در این بازه زمانی از 75 هزار و 686 کاربر ثبت نام کرده، 32 هزار و 508 کاربر از سفر با دوچرخه اشتراکی بهره برده اند و متوسط زمان هر سفر نیز 28 دقیقه بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونا تعداد دوچرخه های اشتراکی فعال شده در شیراز اکنون 1800 دستگاه است که یکی از راه های ایمن برای حمل ونقل مسافر درون شهری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز به سمت تبدیل به شهر ملی دوچرخه خیز برداشته است

شیراز به سمت تبدیل به شهر ملی دوچرخه خیز برداشته است