مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-05اقتصادي

تولید ربات قطعه بردار و قطعه گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری


یک شرکت دانش بنیان با استفاده از تسهیلات نمونه سازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای اولین بار موفق به ساخت ربات های تزریق پلاستیک در کشور شده است.

- یک شرکت دانش بنیان با استفاده از تسهیلات نمونه سازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای اولین بار موفق به ساخت ربات های تزریق پلاستیک در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سینا کامروا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ویژگی های فنی ربات های تزریق پلاستیک، گفت: مجموعه ما به عنوان تنها شرکت دانش بنیان تولیدکننده ربات های تزریق پلاستیک و اتوماسیون صنعتی، موفق به بومی سازی این تکنولوژی روز در ایران شده است.

ربات های قطعه بردار و قطعه گذار می توانند قطعه را از هر نقطه ای بردارند و در هر نقطه ای بچینند و توانایی جداسازی راهگاه را نیز دارا هستند.

کامروا ادامه داد: ربات قطعه بردار و قطعه گذار در صنایع پلاستیک و تولید کاربرد دارد و از مزایای آن انجام چند کار همزمان در هر کاری که نیاز به یک نیروی انسانی مجزا دارد، است؛ برای مثال علاوه بر برداشت محصول پلاستیکی از داخل قالب و گذاشتن بر روی تسمه نقاله با هر ترتیب دلخواه می تواند عمل لیبل گذاری، اصلاح محصول، پلیسه گیری و هر کاری دیگر که نیاز باشد را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ربات قطعه بردار و قطعه گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری

تولید ربات قطعه بردار و قطعه گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری