مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-05بين الملل

گاف ترامپ، سوژه کاربران توییتر شد


هالی داگرس تحلیلگر مسائل ایران، فعال رسانه ای و تحلیل گر شورای آتلانتیک امریکا در توییت خود خطاب به ترامپ نوشت: لزوم آموزش اولیه جغرافیایی به رییس جمهور امریکا! پمپئو باید یک نقشه خالی را به کاخ سفید بیاورد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، گاف تازه رییس جمهور آمریکا خنده و تمسخر کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

دونالد ترامپ در تازه‌ترین توییت خود درباره صلح اسراییل با کشور‌های عربی، کوزوو را نیز جزیی از خارومیانه اعلام کرد و نوشت: «به آقای الکساندر ووچیچ رییس جمهور صربستان به خاطر تصمیم انتقال سفارت کشورش به قدس در ماه ژوییه تبریک می‌گویم.

این یک گام جسورانه و تاریخی است.

روز مهم دیگری برای صلح در خاورمیانه؛ کوزوو با اکثریت جمعیت مسلمان با اسراییل برای عادی سازی و برقراری روابط دیپلماتیک توافق کرده‌اند.

بسیار خوب.

کشور‌های اسلامی و عربی به زودی این روند را ادامه خواهند داد.

» هالی داگرس تحلیلگر مسائل ایران، فعال رسانه‌ای و تحلیل گر شورای آتلانتیک امریکا در توییت خود خطاب به ترامپ نوشت: لزوم آموزش اولیه جغرافیایی به رییس جمهور امریکا! پمپئو باید یک نقشه خالی را به کاخ سفید بیاورد! برخی دیگر از کاربران نیز نوشته اند لطفا نقشه خاورمیانه را به رییس جمهور نشان دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف ترامپ، سوژه کاربران توییتر شد

گاف ترامپ، سوژه کاربران توییتر شد