مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-05حوادث

انهدام یک باند فساد اقتصادی در جنوب کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان از کشف و انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی شرکت های عشایری و اتحادیه های روستایی حواله های دولتی نانوایان در جنوب استان کرمان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در این رابطه 3متهم شامل رییس و کارمند یک شرکت و مسؤول فروش یک کارخانه تولید آرد بازداشت شده اند و در خصوص سایر متهمان پرونده تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه این افراد به اتهام پولشویی، اختلاس، تحصیل مال نامشروع از طریق شبکه ای و پولشویی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند، تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد و با افراد در هر پست و جایگاهی بدون اغماض برخورد می کند.

  موحد اضافه کرد: این شبکه با استفاده از دریافت حواله های دولتی تخصیصی به عشایر و روستاییان و  نانوایان و فروش آنها به شبکه های واسطه در بازار آزاد با استفاده از جعل در 6 سال گذشته بالغ بر 2میلیون 252هزار و840 کیلوگرم آرد و 698هزار و 26کیلوگرم  نهاده های دامی یارانه ای عشایر و روستاییان را وارد بازار آزاد کرده و حقوق عشایر و روستاییان را تضییع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند فساد اقتصادی در جنوب کرمان

انهدام یک باند فساد اقتصادی در جنوب کرمان