مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-05سياسي

پیوند عقلانیت و معنویت، متفاوت ترین و ماندگارترین محرم را رقم زد


امسال ویروس کرونا در کنار همه بدی هایش به ما آموخت بی دغدغه به مجالس روضه رفتن، به راحتی به پیاده روی اربعین رفتن، با آرامش خاطر در نماز جمعه و جماعت شرکت کردن نعمت هایی هستند که باید بیشتر قدر آن ها را بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از مردم بابت رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی در مجالس سوگواری محرم امسال، اظهار داشت: محرم امسال را باید سال حسرت سازنده و تنبه بیدارکننده نامید.

  وی افزود:ما همواره در نعمت هایی غوطه وریم که اصلا توجهی به نعمت بودن آن ها نداریم اما امسال ویروس کرونا در کنار همه بدی هایش به ما آموخت بی دغدغه به مجالس روضه رفتن، به راحتی به پیاده روی اربعین رفتن، با طیب خاطر در نماز جمعه و جماعت شرکت کردن نعمت هایی هستند که باید بیشتر قدر آن ها را بدانیم.

تقی زاده تاکید کرد: هنوز در حسرت بازگشت به آن روزهایی هستیم که این نعمت های مخفی، بی واهمه در اختیارمان بود و البته این حسرت، سازنده و مفید است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محرم امسال دو نکته را به همگان نشان داد،گفت: اول اینکه روضه اباعبدالله علیه السلام تعطیل پذیر نیست و دوم شور حسینی بر مدار شعور حسینی می چرخد که این مهم را مردم عزیزکشورمان با رعایت حداکثری ضوابط بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند عقلانیت و معنویت، متفاوت ترین و ماندگارترین محرم را رقم زد

پیوند عقلانیت و معنویت، متفاوت ترین و ماندگارترین محرم را رقم زد