مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-05اقتصادي

راهداری مسئول آسفالت جاده های روستایی فارس است/بلاتکفی ادامه دارد


واگذاری پروژه های آسفالت راه های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذاری شده و ما همچنان پیگیر انجام پروژه ها هستیم.

- جمال جوادی در گفتگو با ، مربوط به آسفالت جاده های روستایی شهرستان سپیدان گفت: متأسفانه همچنان مشخص نیست راه های روستایی در حوزه اختیارات چه اداره و سازمانی است.

فرماندار سپیدان با بیان اینکه پروژه های آسفالت راه های روستایی اعتبارات مصوب دارند، تصریح کرد: بودجه راه های روستایی همانند راه روستای قنات و مورد طهماسب در قالب 3 درصد اعتبارات نفت و گاز تعریف شده که به دلیل تنگناهای مالی دولت تاکنون محقق نشده است.

جوادی با اشاره به اینکه اکثراً این بودجه ها هر سال تا دی و بهمن ماه محقق می شود افزود: پس از تحقق بودجه به پیمانکار واگذار می شود که سال گذشته هم تنگناهای بودجه ای مانع از انجام این کار شده است.

فرماندار سپیدان در ادامه با بیان اینکه طبق گفته سازمان مدیرت و برنامه ریزی هیچ زمانی برای تحقق اعتبار مالی پروژه ها مشخص نیست تاکید کرد: تا سال گذشته پروژه های جاده روستایی در حوزه اختیارات راه و شهرسازی بود که پس از آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه همین جابه جایی منجر به اتلاف وقت و سرمایه شده است گفت: هرچند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زیر مجموعه وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری مسئول آسفالت جاده های روستایی فارس است/بلاتکفی ادامه دارد

راهداری مسئول آسفالت جاده های روستایی فارس است/بلاتکفی ادامه دارد