مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-05اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری قزوین


جهاد دانشگاهی استان و پارک علم و فناوری قزوین به منظور استفاده از ظرفیت طرفین برای توسعه و رشد اقتصاد دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- ایسنا/قزوین جهاد دانشگاهی استان و پارک علم و فناوری قزوین به منظور استفاده از ظرفیت طرفین برای توسعه و رشد اقتصاد دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

فرشاد پیله چی رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با مصطفی مافی رییس پارک علم و فناوری استان قزوین دیدار کرد و طرفین در خصوص ظرفیت های مشترک همکاری به گفت وگو نشستند.

پیله چی در این جلسه اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به دنبال این است که با تمام محدودیت ها بهره وری خوبی را داشته باشد و به دلیل تنوع حوزه های فعالیتی در جهاد دانشگاهی می توانیم سهم بسزایی در پیشبرد اهداف استان داشته و به عنوان یک بال به دستگاه های اجرایی استان کمک کنیم.

وی عنوان کرد: مرکز تله مدیسین درمان ناباروری در استان قزوین به عنوان نخستین مرکز کشور در سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با توجه به شیوع کرونا نیز وزارت بهداشت تصمیم به راه اندازی مراکز درمان از راه دور دارد.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: جهاد یک نهاد عمومی غیردولتی است اما نکته مهم و پررنگ این است که جهاد ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی است و بودجه جاری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری قزوین

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری قزوین