مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-05سياسي

دستور معاون وزیر بهداشت برای راه اندازی درمانگاه در بویین زهرا


نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر یک روزه معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه اندازی درمانگاه های شبانه روزی ارداق و سگزآباد در بویین زهرا مطرح شد که جان بابایی دستور لازم برای پیگیری را صادر کرد.

- ایسنا/قزوین نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر یک روزه معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه اندازی درمانگاه های شبانه روزی ارداق و سگزآباد در بویین زهرا مطرح شد که جان بابایی دستور لازم برای پیگیری را صادر کرد.

روح الله عباسپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته گذشته در سفر یک روزه خود به قزوین از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بویین زهرا بازدید کرد و در این سفر دستور احداث 2 مرکز درمانی را در شهرستان بویین زهرا گرفتیم.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر از معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور احداث 12 واحد مسکونی برای سکونت پزشکان گرفته شد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن باید تأمین هزینه انجام می شد که در این سفر صورت گرفت، همچنین بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) برخی تجهیزات را نیاز داشت که برای تأمین آن دستور لازم صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور معاون وزیر بهداشت برای راه اندازی درمانگاه در بویین زهرا

دستور معاون وزیر بهداشت برای راه اندازی درمانگاه در بویین زهرا