مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-05ورزشي

موفقیت دو طرح کرونایی ایران در مسابقات آنلاین نوآوری لهستان


دو طرح تیم اختراعات ایران که در حوزه کرونا بود، در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری لهستان و مسابقات سازمان پتنت اختراعات لهستان خوش درخشیدند.

  - دو طرح تیم اختراعات ایران که در حوزه کرونا بود، در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری لهستان و مسابقات سازمان پتنت اختراعات لهستان خوش درخشیدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات جهانی اختراعات و نواوری لهستان و مسابقات سازمان پتنت اختراعات لهستان هر ساله در فصل تابستان در پایتخت کشور لهستان برگزار می شود و در این مسابقه نوآوران و مخترعین از سراسر جهان دستاوردهای پژوهشی و اختراعات خود را به رقابت می گذارند.

موضوع این دوره از مسابقات در زمینه نوآوری های حوزه کرونا است که سازمان ملی اختراعات لهستان و دانشگاه ورشو و INNOPA نوآوری های پذیرش شده را در مرحله نهایی داوری کردند و در هر دوی این رقابت ها تیم دانشجویی ایران (زهرا قضاوی، لیلا مقدادی، سروش جوادی پور، صالح محمدی رضایی) مدال طلا کسب کردند و جایزه ویژه طرح برتر جهانی را به نمایندگی از دولت اندونزی از سازمان اختراعات INNOPA این کشور دریافت کردند.

سوگول کرمانیان، فائزه کارگری، مهسا رهنما، حسنا قلی زاده نیز مدال نقره را کسب و جایزه ویژه کشور انگلستان را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دو طرح کرونایی ایران در مسابقات آنلاین نوآوری لهستان

موفقیت دو طرح کرونایی ایران در مسابقات آنلاین نوآوری لهستان