مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-05حوادث

110 کیلوگرم مواد مخدر در کویر دامغان کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 110 کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش در کویر جنوب دامغان طی عملیات هوشمندانه نیروهای مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف 110 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان، بیان کرد: این میزان مواد مخدر در جنوب شهرستان دامغان و در بخش های حاشیه کویر طی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در تریلر وجود داشت و با کشف آن، دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند، ابراز کرد: مأموران انتظامی پس از اطلاع از تردد این میزان مواد مخدر در جنوب دامغان به محل اعزام و طی عملیاتی خودروی سنگین را متوقف و دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این محموله بزرگ مواد مخدر شامل 60 کیلوگرم تریاک و 50 کیلوگرم حشیش بوده است، ابراز کرد: مأموران انتظامی در حوزه مواد مخدر با هیچکس مماشاتی نخواهند داشت و با جدیت با ترانزیت مواد مخدر در سطح استان برخورد می شود.

حسنی در خاتمه و با بیان اینکه محموله مواد مخدر در جاده دامغان- جندق کشف و ضبط شد، بیان کرد: نیروی انتظامی شرایطی را پدید آورده که هرگز سوداگران مرگ استان سمنان را مکانی امن برای فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 کیلوگرم مواد مخدر در کویر دامغان کشف شد

110 کیلوگرم مواد مخدر در کویر دامغان کشف شد