مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-05سياسي

کمربندی جنوبی قرچک بار ترافیک 3 شهرستان را کاهش می دهد


فرماندارقرچک با اشاره به اهمیت گره گشایی ترافیکی کمربندی جنوبی قرچک گفت: کمربندی جنوبی قرچک بار ترافیک 3 شهرستان ورامین قرچک و پیشوا را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر شنبه در جریان بازدید از فاز نهایی اجرای پروژه کمربندی جنوبی که با همراهی محسن خرمی شریف، شهردار قرچک انجام شد ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک بابت اهتمام ویژه درخصوص پایان رساندن این مسیر مطلوب و اساسی برای شهرستان اظهار داشت: این پروژه مهم و حیاتی در شهرستان، بار ترافیکی سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا را در مسیر رسیدن به پایتخت بر دوش می کشد و یکی از دلایلی است که آن را حائز اهمیت می کند.

فرماندارقرچک گفت: اهمیت گره گشایی ترافیکی کمربندی جنوبی قرچک بر هیچ کس پوشیده نیست و افتتاح این پروژه می تواند به رونق، رشد و توسعه شهرستان نیز کمک کند.

شهردار قرچک نیز در جریان بازدید فرماندار شهرستان از فاز چهارم و نهایی کمربندی جنوبی قرچک، گفت: فاز نهایی کمربندی جنوبی در حال اجرای عملیات آزادسازی، زیرسازی و آسفالت است.

خرمی شریف افزود: سه فاز پروژه کمربندی جنوبی قرچک اجرا و به بهره برداری رسیده و اکنون فاز نهایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی جنوبی قرچک بار ترافیک 3 شهرستان را کاهش می دهد

کمربندی جنوبی قرچک بار ترافیک 3 شهرستان را کاهش می دهد