مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-05ورزشي

حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد


مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل کردستان از حضور قطعی این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور خبر داد.

- خبات بیگلر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از کش و قوس های فراوان و در راستای همکاری استانداری کردستان و شهرداری سنندج باشگاه راه یاب ملل کردستان در رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حضور پیدا می کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه فصل گذشته هزینه های کرده بودیم و وعده هایی به ما داده شده بود که وصول نشده بود و ما بیشتر از یک میلیارد تومان بدهی داشتیم و نمی توانستیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل کردستان با اشاره به انصراف این تیم از رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، عنوان کرد: در ابتدا با توجه به نبود همکاری از سوی مدیران استان و شهرستان ما از حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال انصراف دادیم که در ادامه و با همکاری و حمایت استانداری کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج بار دیگر در رقابت های لیگ برتر فصل جاری حضور پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته در راستای جلب حمایت و همکاری مسئولان استانی، افزود: با توجه به جلسه آخر برگزار شده در این خصوص و مقرر گردید که شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و استانداری کردستان بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد

حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد