مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-05سياسي

تصمیم های جدید برای ابن بابویه


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران می گوید: قرار است تا چند روز آینده در جلسه ای با حضور مسوولان اوقاف و میراث فرهنگی، وضعیت گورستان ابن بابویه به طور کامل بررسی و تصمیم گیری نهایی انجام شود.

- معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران می گوید: قرار است تا چند روز آینده در جلسه ای با حضور مسوولان اوقاف و میراث فرهنگی، وضعیت گورستان ابن بابویه به طور کامل بررسی و تصمیم گیری نهایی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قبرستان ابن بابویه شهرری در طول یک ماه گذشته آن قدر حرف و حدیث داشته و تجربیات مختلف از طرح ساماندهی را به جان خریده که این روزها به استراحت نیاز دارد؛ هرچند در حال حاضر نیز هر نوع اقدام اجرایی از سوی متولیان بقعه شیخ صدوق و امامزاده هادی (در ضلع شمالی قبرستان ابن بابویه) متوقف شده تا نتایج جلسه نهایی برای برنامه ریزی های دقیق تر در این محوطه تاریخی اجرایی شود، اما با وجود پراکنده شدن سنگ قبرهای شکسته شده در ضلع جنوبی قبرستان، همچنان صدای زنگ هشدار در این محوطه تاریخی بلند است.

مرتضی ادیب زاده - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران - در گفت وگو با ایسنا، به انجام مکاتبات اداری با اوقاف از سال 1397 اشاره می کند و می گوید: در آن زمان برای نخستین بار پروژه ساماندهی این قبرستان متوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم های جدید برای ابن بابویه

تصمیم های جدید برای ابن بابویه