مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-05سياسي

مشکل ما مدیریت شهری است/ شرمنده مردم هستیم


رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد می گوید: استعفای شهردار بررسی می شود و چندین نفر برای سرپرستی شهرداری خرم آباد مدنظر اعضای شورا هستند.

- ایسنا/لرستان رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد می گوید: استعفای شهردار بررسی می شود و چندین نفر برای سرپرستی شهرداری خرم آباد مدنظر اعضای شورا هستند.

رستم کوشکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شایعه استعفای شهردار خرم آباد، اظهار کرد: استفاده شهردار را تایید می کنم و فردا ساعت 16 در جلسه رسمی شورا این موضوع بررسی می شود.

وی ادامه داد: شهردار چند بار دیگر هم استفاده کرده بود و یک بار هم همکاران وی را استیضاح کردند و متاسفانه شرایط آن گونه که می خواستیم نبود.

کوشکی با بیان اینکه یک سری چالش در سطح شهر داریم، اضافه کرد: مشکل ما بحث مدیریت شهری است، خیلی تلاش کردیم که این اتفاق(استعفا) رخ ندهد اما متاسفانه نشد و شهردار استعفا نوشت و همکاران هم تاکید کردند که این موضوع بررسی شود.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در پاسخ به پرسشی که اگر با استعفای شهردار موافقت شود آیا کسی را برای سرپرستی مدنظر دارید؟ گفت: برای این موضوع، چند نفر را مدنظر داریم.

وی تاکید کرد: شرمنده مردم هستیم و به دور از تعصب می گویم کسی شهردار باشد که چرخ از ریل خارج شده شهرداری را دوباره به ریل برگرداند و مردم با این مجموعه آشتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ما مدیریت شهری است/ شرمنده مردم هستیم

مشکل ما مدیریت شهری است/ شرمنده مردم هستیم