مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 12:202020-09-05بين الملل

تصمیم جدید انتخاباتی ترامپ


کاخ سفید اعلام کرد، دونالد ترامپ به مقام های ارشد نهادهای دولتی کشورش دستور داده به دوره های آموزش مبارزه با نژادپرستی برای کارمندان به این دلیل که این دوره ها یک دستورکار غیرآمریکایی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نوشته روزنامه بانکوک پست، این دستور بعد از آن صادر شد که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در تلاش برای جلب آرای پایگاه رای‌دهندگان سفیدپوست و همچنین کارمندان دولت، هم‌زمان با تداوم اعتراضات به بی‌عدالتی نژادی در این کشور است.

کاخ سفید در بیانیه‌ای عنوان کرد، طبق گزارش‌های مطبوعات، کارمندان سراسر قوه مجریه ملزم به شرکت در دوره‌های آموزشی هستند که طی این دوره‌ها به آنها گفته می‌شود که عملا تمامی مردمان سفیدپوست در نژادپرستی شریک هستند و یا اینکه ملزم می‌شوند که بگویند از نژادپرستی نفع می‌برند.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: بر طبق گزارش‌های مطبوعات در برخی موارد در این دوره‌های آموزشی حتی ادعا شده که نژادپرستی در بطن این باور که آمریکا سرزمین فرصت‌هاست یا این باور که شایسته‌ترین شخص باید یک شغل دریافت کند، پنهان است.

همچنین دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید اعلام داشت، دستوری دریافت کرده تا اطمینان حاصل کند که آژانس‌های فدرال استفاده از دلارهای مالیات‌دهندگان به جهت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدید انتخاباتی ترامپ

تصمیم جدید انتخاباتی ترامپ