مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-05اقتصادي

آزاد راه اصفهان به شیراز به زودی به بهره برداری می رسد


در آستانه بهره برداری آزاد راه اصفهان به شیراز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، عبدالهاشم حسن نیا در بازدید از پروژه شش خطه کردن جاده شهرضا به اصفهان اظهار داشت: شهرضا با چند شهرستان سمیرم و دهاقان و بروجن دارای راه های مواصلاتی است و قرار گرفتن این شهرستان در کریدور شمال به جنوب کشور این شهرستان را دارای ظرفیت های ویژه ای کرده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در آستانه بهره برداری آزاد راه اصفهان به شیراز هستیم، افزود: وظیفه خود می دانیم نسبت به ابقای وضعیت موجود در جنوبی ترین نقطه شهرضا تا شمالی ترین و غربی ترین نقطه آن ساماندهی های لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم اما با همکاری استانداری و دیگر سازمان ها امیدوار هستیم بخشی از این کاستی ها را جبران کنیم.

ناصر اسدی، فرماندار شهرضا نیز در این مراسم با بیان این که کمربندی اصفهان به شهرضا و شهرضا به آباده دارای نقاط پرحادثه و راه های دسترسی غیرفنی بسیاری است، گفت: با همکاری اداره کل راهداری نقشه برداری کمربندی شهرضا انجام شده و باید کمک شود این کمربندی را بر اساس طرح راهداری اصلاح کنیم و راه های ورودی و خروجی غیرفنی را مسدود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد راه اصفهان به شیراز به زودی به بهره برداری می رسد

آزاد راه اصفهان به شیراز به زودی به بهره برداری می رسد