موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 15:202020-09-05سياسي

سامانه شاد طرحی مناسب برای دانش آموزان و معلمان است


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه شاد طرحی مناسب برای معلمان و دانش آموزان است که باعث کنترل آنان هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش مجلس عصر امروز در شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران اظهار داشت: سامانه شاد باعث می شود که معلمان و دانش آموزان مورد نظارت قرار گیرند از این رو ما باید هر روز این سامانه را به روزرسانی کنیم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود یک ماه قبل ما جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که حاصل آن سه نامه به رییس جمهوری بود.

وی گفت: در نامه نخست ما از رییس جمهوری خواستیم تا به دانش آموزان سیم کارت دانش آموزی بدهند که رییس جمهوری از این اقدام استقبال کرد.

منادی افزود: در نامه دوم از رییس جمهوری خواستیم که اینترنت مناسب و رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار بگیرد که رییس جمهوری با این نامه هم موافقت کرد.

وی تصریح کرد: در نامه سوم خواستار آن شدیم که تلفن همراه و تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گیرد ما سه و نیم میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم که یا گوشی ندارند و یا به اینترنت متصل نیستند.

منادی با تاکید بر اینکه کلاس ها باید از طریق سامانه شاد و به صورت مجازی برگزار شود، گفت: آموزش از طریق فضای مجازی برای ما فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شاد طرحی مناسب برای دانش آموزان و معلمان است

سامانه شاد طرحی مناسب برای دانش آموزان و معلمان است