مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-05اجتماعي

آغاز سال تحصیلی در مازندران به وقت شهریور/ سال تحصیلی متفاوت با چاشنی کرونا


زنگ بازگشایی مدارس نواخته شد ولی افسوس رنگ و بوی متفاوتی با سال های قبل داشت و فضای کلاس ها و تخته سیاه ها و مدرسه همه چشم انتظار هستند تا دوباره سراپا از عطر لبخندهای دانش آموزان پر شوند به امید آن روز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، از زمانی که پای کرونا یی در هوای شهریوری آغاز شد، شاید باورش هم سخت باشد که نیمه دوم شهریور آغاز سال تحصیلی باشد.

  این روزها باوجود نگرانی خانواده ها در ارتباط با بحث کرونا طی هفت ماه گذشته موجب اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های بسیاری در جامعه شد که بیشتر از همه وضعیت تحصیلی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده است که باید با نگاه هوشمندانه و مدیریت درست و البته رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی با شروع سال تحصیلی زمینه سرزندگی را در جامعه فراهم کنیم.

امروز فضای متفاوتی در مدارس مازندران حاکم بود شروع آغاز تحصیلی به جای برگزاری در یک روز طی چند روز تقسیم شد تا سلامت دانش آموزان به مخاطره نیفتد.

باتوجه به اهمیت سلامت مدارس مازندران از چند روز قبل بحث ضدعفونی فضای مدارس را در دستور کار قرار دادند تا نگرانی در ارتباط با حضور دانش آموزان نداشته باشند باوجود همه مسائل سال تحصیلی جدید با هزار حرف نگفته و مقابل چشم های نگران آغاز شد حتی برخی خانواده ها اعتقاد دارند مگر فرزندمان یک سال از تحصیل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی در مازندران به وقت شهریور/ سال تحصیلی متفاوت با چاشنی کرونا

آغاز سال تحصیلی در مازندران به وقت شهریور/ سال تحصیلی متفاوت با چاشنی کرونا