مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 16:302020-09-05سياسي

اورژانس منطقه کوهستان داراب راه اندازی می شود


سرپرست شبکه بهداشت و درمان داراب گفت: اورژانس منطقه کوهستان داراب با حضور 6 نیروی درمانگر و یک دستگاه آمبولانس، تا هفته آینده راه اندازی می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، محمد ارجمند طی نشستی خبری اظهار داشت: جهت استقرار اورژانس در منطقه کوهستان، نیروهای لازم جذب شده و مرحله گزینش را سپری می کنند.

 وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده امیدواریم تا هفته آینده ، اورژانس در تل بارگاه راه اندازی شود.

ارجمند با اشاره به وضعیت اورژانس هوایی داراب، بیان کرد: ساخت آشیانه هلی کوپتر در محوطه بیمارستان آغاز شد و با سرعت روند احداث را طی می کند.

وی راجع به فعالیت درمانگاه های سطح شهر داراب گفت: از آنجا که تعدادی از پرسنل درمانگاه ها در شیفت عصر به درمانگاه های روستایی مراجعه می کنند، درمانگاه های سطح شهر در شیفت مقابل، کارآیی بیشتری دارند اما تلاش داریم هر دو شیفت درمانگاه ها فعال باشد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان داراب بیان کرد: در بیمارستان امام حسن مجتبی همچنین درمانگاه های روستایی با کمبود پزشک مواجه هستیم و شرایط به گونه ای نیست که نیاز موجود به طور کامل بر آورده شود.

وی با اشاره به وضعیت درمانگاه های روستایی ، خاطرنشان کرد: درمانگاه های قلعه نو در بخش فورگ، رستاق و مادوان در بخش فسارود شبانه روزی شده اند و فعالیت مداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس منطقه کوهستان داراب راه اندازی می شود

اورژانس منطقه کوهستان داراب راه اندازی می شود