مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-05پزشكي

ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به نیازمندان در ماهشهر


خیرین ماهشهری با ارائه خدمات پزشکی ودارویی رایگان ویژه ایام محرم به یاری محرومین شتافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، موکب فداییان حضرت محسن (ع)با تدوام کمک مومنانه و رزمایش همدلی با طرحی متفاوت، در ایام محرم اقدام به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان کردند.

خیرین شهرستان بندرماهشهر در مرحله اول در منطقه محروم شهرک رجایی در محل فرهنگسرای این شهرک (زنجیر) طرح ویزیت (پزشک عمومی ، کارشناس تغذیه، کارشناس مامایی، اقدامات پرستاری، (آزمایشگاه تخصصی ) و داروی رایگان را اجرا کردند.

در این مرحله خدماتی از قبیل ویزیت پزشک و دارو (154 نفر)، ویزیت تغذیه (20 نفر)، وزیزیت مامایی و دارو(10 نفر)، تست قند خون (15 مورد)، تزریقات (12 مورد)، توزیع ماسک  (450 عدد)، توزیع الکل (157 عدد)، نمونه گیری آزمایش (15 مورد) با مجوز شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مردم محروم شهرک رجایی ارائه شد.

    در مرحله دوم این تیم جهادی به کمک مردم محروم کمپ بی بندرامام رفتند و در محل مدرسه قیام این منطقه اقدام به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان کردند.

ویزیت پزشک و دارو برای 48 نفر، ویزیت تغذیه (35 نفر)، ویزیت مامایی و دارو (45 نفر)، تست قند خون (24 مورد)، تزریقات (51 مورد) و توزیع تعداد زیادی ماسک و الکل از جمله این خدمات رایگان به مردم کمپ بی بندرامام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به نیازمندان در ماهشهر

ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به نیازمندان در ماهشهر