مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 18:052020-09-05اقتصادي

توزیع 43 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل طی 5 ماه


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 5ماهه گذشته نزدیک 43 میلیون لیتر سوخت نفتگاز بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 5ماهه گذشته نزدیک 43 میلیون لیتر سوخت نفتگاز بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

سید حجت مدنی 15 شهریور در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی با اعلام این خبر افزود: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می پذیرد و بر این اساس روزانه 280 هزار لیتر نفتگاز در بین کشاورزان استان در این مدت توزیع شده است.

وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، مصرف نفتگاز بخش کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد رشد داشته است که این افزایش مربوط به توسعه بخش کشاورزی در منطقه می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل به توزیع الکترونیکی از طریق کارت بانکی اشاره و و تصریح کرد: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران وبا برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 43 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل طی 5 ماه

توزیع 43 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل طی 5 ماه