مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-05اجتماعي

توزیع 78 بسته لوازم التحریر در قالب مهر تحصیلی در تویسرکان


رییس اداره اوقاف تویسرکان از تهیه 78 بسته تحصیلی در بین دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و گفت: طرح مهر تحصیلی با به کارگیری عواید موقوفات اجرا می شود.

- مهدی محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از اجرای طرح مهر تحصیلی توسط اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خv اندیش با رویکرد شفافsازی و اطلاعرسانی آثار و برکات وقف انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی از سال 93 همزمان با آغاز کار مدارس افزود: اجرای این طرح توسط سازمان اوقاف به طور سراسری انحام می شو،  ما در شهرستان منابع مالی سرفصل های مرتبط را به حساب سازمان چاپ و انتشارات واریز کرده و سازمان اقلام بسته تحصیلی براساس مبلغ واریز شده را با کمترین قیمت تهیه و ارسال می کند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از تهیه 78 بسته تحصیلی به ارزش 110 میلیون و 292 هزار ریال در سال جاری خبر داد و گفت: به منظور تهیه هر بسته تحصیلی یک میلیون 414 هزار ریال هزینه از محل عواید موقوفات شکرالله شفیعی، محمد رحیم نوری و محمد حسین زاده .

شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 43 بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت از عواید موقوفات در آغاز سال تحصیلی هدیه داده شد افزود: دانش آموزان نیازمند از سوی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 78 بسته لوازم التحریر در قالب مهر تحصیلی در تویسرکان

توزیع 78 بسته لوازم التحریر در قالب مهر تحصیلی در تویسرکان